Přeskočit na hlavní obsah

Začněte svůj příběh s námi

Personalista/tka a mzdový/á účetní

GRUPO ANTOLIN BOHEMIA, a.s.

Odpovědět

NABÍZÍME:

- základní mzda
- měsíční bonus
- roční bonus
- bonus na dovolenou
- bonus na Vánoce
- stravenkový paušál odpovídající hodnotě stravenky 120 Kč
- home office v kombinaci se sickdays (max. 5 dní v roce)
- 5 týdnů dovolené
- místo výkonu práce Stráž nad Nisou (průmyslová zóna Liberec Sever), Chrastava
- smlouva na dobu určitou – zástup za RD
- zkušební doba 3 měsíce

NÁPLŇ PRÁCE:

- vede personální agendu (80%), zejména zpracovává pracovní smlouvy, mzdové výměry, PPM, dohody a provádí změny těchto dokumentů
- provádí hlášení cizinců na přísl. úřad práce
- zodpovídá za vedení os. spisů, zabezpečuje jejich archivaci dle právních předpisů
- koordinuje oblast pracovně lékařské služby a spolupracuje s dodavatelem této služby a s vedoucími pracovníky
- v případě nepřítomnosti HRM koordinuje nábor přímé pracovní síly (vč. pohovorů) a nepřímé pracovní síly (vyjma pohovorů)
- koordinuje nástupní formality vč. vstupního školení všech zaměstnanců
- zastřešuje agendu vzdělávání zaměstnanců
- zabezpečuje administrativní zpracování výstupů a ukončení pracovního poměru
- vede evidenci externích zaměstnanců (vč. evidence v SAP)
- vede mzdovou a daňovou agendu v přiděleném segmentu zaměstnanců (20%), zejména výpočet mezd, srážek a odvodů, statistická a rozborová činnost, zajištění administrace docházkového systému, administrace pracovních neschopností, OČR, exekucí
- zastupuje mzdovou účetní a naopak

POŽADAVKY NA UCHAZEČE:

- vzdělání: VŠ/SŠ humanitního / ekonomického směru
- praxe: absolvent VŠ/ u SŠ min. 2 roky praxe v oboru
- jazykové znalosti: AJ na B2 úrovni pro zastupování HRM vůči centrále nutné
- IT dovednosti / znalosti: MS Office, (SAP, Helios, Power Key a Easy archiv výhodou)
- Řidičské oprávnění: skup. B
- znalost systému řízení kvality podle normy IATF 16 949:2016
- znalost prostředí automotive výhodou
- znalost zákoníku práce a další legislativy pro oblast HR nutné
- dobré komunikační, organizační, plánovací schopnosti
- analytické myšlení
- schopnost sebemotivace
- silná orientace na výsledky a na zákazníka
- schopnost pracovat v týmu (= týmový hráč)
- ochota učit se nové věci
- schopnost zvládat stres

Informace o pozici

Místo pracoviště

Svárovská 696, 463 03  Stráž nad Nisou-Stráž nad Nisou, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu určitou

Mzda

28000-35000 Kč/měsíc

Benefity

Bonusy/prémie, příspěvek na dovolenou, mobilní telefon, notebook, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, zdravotní volno/sickdays, 13. plat, možnost si napracovat hodiny, vlastní organizace náplně práce

Požadované vzdělání

Vyšší odborné

Požadované jazyky

Angličtina (pokročilá)

Zadavatel

GRUPO ANTOLIN BOHEMIA, a.s.

Pozice je vhodná pro absolventy.